Cos cumparaturi [ 0 ]
Cos gol!

Produse: 0 Total: 0 RON

Livrari si returnari

În cât timp vor fi livrate produsele?

  • Pe teritoriul României, livrarea se realizează prin firme de curierat rapid, livrarea este gratuită, costurile urmând să fie suportate de către vânzător;

  • Pentru livrarea în alte țări, aceasta se va realiza prin curieri internaționali, iar costurile de curierat de trimitere și retur vor fi suportate de către cumpărător.

  • Livrarea se realizează în termen de 8 zile lucrătoare de la data acceptării comenzii. Pentru livrările internaționale termenul poate fi prelungit în funcție de transport.

Pot fi returnate produsele?

În cazul în care decideți să returnați un anumit produs, acest lucru se poate realiza în conformitate cu OUG 34/2014. Astfel, aveți posibilitatea de a returna orice produs, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea unui motiv în baza căruia se solicită returul produsului. În prealabil, este necesar să completați formularul disponibil aici, fiind necesar ca toate informațiile referitoare la produsul returnat să fie în conformitate cu produsul predat către retur. Astfel, în cazul în care există neconcordanță între informațiile specificate în formularul de retur și produsul returnat, după verificarea pachetului, preluarea va fi refuzată.

În ce modalitate pot returna produsele?

Produsele pot fi returnate, folosind următoarele modalități:

  • Predarea către Curier – dacă este aleasă această modalitate, este necesar să fie urmați următorii pași:

    1. Va fi accesat contul online, va fi selectată secțiunea Retururi, va fi individualizată comanda și produsul care se dorește a fi returnat. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse, returul acestora se va realiza completând un formular distinct pentru fiecare produs în parte;

    1. Va fi menționată modalitatea de plată. În cazul în care se solicită plata prin transfer bancar, va fi precizat contul bancar în care se va restitui suma;

    1. Va fi facuta comanda catre un serviciu de curierat rapid, iar costul aferent va fi suportat de catre client;

    1. Produsul va fi predat Curierului;

    1. Veți fi informat cu privire la faptul că am primit produsul, precum și referitor la îndeplinirea condițiilor de retur.

  • Predarea personală în magazin – dacă este aleasă această modalitate, este necesar să fie urmați următorii pași:

 

  1. În situația în care a fost achiziționat online produsul ce se dorește a fi returnat, este necesar să prezinte numărul de identificare al comenzii și dovada plății. Dacă produsul a fost cumpărat din magazin, este suficient să prezentați bonul fiscal. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse, returul acestora se va realiza completând un formular distinct pentru fiecare produs în parte;

  1. Va fi completat formularul de restituire, disponibil pe site, în care este necesar să fie menționat contul bancar în care se va restitui suma sau modalitatea în care se dorește a fi returnată suma;

 

  1. Veți fi informat pe loc referitor la îndeplinirea condițiilor de retur.

Există costuri adiționale în cazul în aleg să returnez un produs?

În sarcina cumpărătorului nu vor fi imputate costuri suplimentare, returul produselor fiind gratuit, însă, doar în cazul în care produsele îndeplinesc condițiile de retur prevăzute în cadrul Politicii privind returul produselor. Pentru retururile internaționale, costurile de transport vor fi în sarcina cumpărătorului.

Care sunt condițiile de retur ale unui produs?

Returul produsului va fi acceptat doar dacă produsul se găsește în aceeași stare în care a fost livrat și doar dacă returul este solicitat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. Nu este permis returul unui produs care a fost purtat, care prezintă pete, rupturi sau urme de uzură și este incomplet, fiind necesar ca acesta să conțină toate elementele prezente la livrarea produsului, inclusiv accesorii. Pentru a putea fi returnat produsul, este necesar să conțină atât eticheta detașabilă, cât și eticheta de compoziție a produsului.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către cumpărător, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

În cât timp îmi va fi returnat prețul plătit pentru produsul returnat?

Termenul de returnare a sumei este de 14 zile calendaristice, acesta calculându-se de la data primirii produsului și a constatării îndeplinirii condițiilor de retur. În cazul în care produsul a fost achiziționat la un preț promoțional, însă, la data returului, prețul produsului este modificat, consumatorului îi va fi returnată suma plătită efectiv.

În ce situații poate fi refuzat returul unui produs?

Întelegem să ne rezervăm dreptul de a refuza returul unui produs în următoarele situații:

  • Termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului este depășit;



  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate accesoriile și etichetele intacte;



  • În cazul în care produsul prezintă semne de purtare, a fost spălat, conține urme de machiaj sau care miroase a parfum.

Cum pot returna produsele cu defecte?

În cazul în care produsul achiziționat nu îndeplinește condițiile prevăzute ori prezintă anumite vicii/defecte, aveți posibilitatea de a returna produsul ori de a solicita schimbarea acestuia cu un produs conform.

În prealabil, va trebui să infomați de îndată vânzătorul, telefonic sau prin intermediul e-mailului, datele de contact fiind disponbile pe website. Va fi necesar să ne comunicați informații despre produs, precum și informații referitoare la defectele acestuia.

Dacă alegeți să returnați produsul și solicitați restituirea prețului plătit, procedura de retur va fi aceeași ca în cazul în care se returnează un produs care nu prezintă defecte.

Dacă doriți să schimbați produsul cu un produs conform, vă rugăm să ne comunicați prin e-mail sau telefonic, de îndată, informații despre produs, precum și informații referitoare la defectele acestuia. De asemenea, va fi necesar să completați formularul pentru înlocuirea produsului disponibil aici. În formularul completat, este necesar să indicați adresa de unde doriți să fie preluat produsul de către Curier și adresa unde doriți să fie transmis produsul înlocuit, precum și motivul solicitării schimbului de produs. De asemenea, produsul care prezintă vicii poate fi predat și în magazin, însă, și în acest caz, va trebui completat formularul de înlocuire. Produsul înlocuit va fi transmis către cumpărător în termen de cel mult 14 zile calendaristice. Dacă același tip de produs nu mai este disponibil în stoc, precum și mărimea selectată de către client, cumpărătorul va avea opțiunea de a achiziționa alte produse, însă, dacă valoarea acestora va fi mai mică decât prețul plătit, acestuia nu i se va restitui diferența sau va putea opta pentru restituirea prețului, fiind necesar să indice un cont bancar sau altă modalitate de restituire a prețului plătit.

După ce primim produsul, îl vom analiza integral și vă vom comunica dacă sunt îndeplinite condițiile de retur sau de a fi schimbat cu un alt produs. Dacă se constată faptul că, produsul prezenta vicii, costurile de retur sau de înlocuire ale produsului, vor fi suportate de către vânzător.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată și produsul nu va fi schimbat, iar coletul va fi retrimis către cumpărător, acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

Pot solicita înlocuirea produsului, dacă doresc o alta mărime?

În acest caz, va fi necesar să returnați produsul inițial și să urmați pașii prevăzuți pentru returnarea produselor. Ulterior, veți putea achiziționa un nou produs, nefiind permisă schimbarea produsului/produselor, decât în cazul în care acestea prezintă vicii/defecte, costurile fiind suportate de către vânzător.





Logare client